Orientering...

kom nyss hem från skogen, vi hade orientering idag mellan 9-11 så nu är jag hemma, inte för att jag ska säga att det var kul men det var inte lika jobbigt som förra gången, nu snubblade jag inte eller ramlade och sånt som förra gången. Och jag hann med alla men det kanske var för att jag inte solade på en klippa den här gången.
Vad ska jag göra ikväll? jo jag ska vara hemma tror jag, har inte vart hemma en enda helg på kanske två månader så jag laddar upp med en film och massor med candy, ska åka och köpa det på vivo snart med moppen. Som förresten inte startade när jag och Emel skulle åka från orienteringen, men det var en jätte snäll person som hjälpte oss. Super snällt av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0