en kväll utan detaljer.

wow hela dagen var ju så stressande, när jag kom efter orienteringen hade jag huvudvärk, skit stor. Sen lagade jag mat (a). Efter det visste jag inte vad jag skulle göra så jag hörde lite och det slutade med att jag börja duscha och fixa mig, senare tvingade jag min syster att skjusa mig till Matildas mamma på moppen, det var ju super duper snällt men när jag knackade på så var det hennes pappa jag skulle till.. inte så kul faktiskt, jag började bli lite irreterad så jag gick längst vägen och ringde några, hade tänkt gå hem till Gustav och vänta så jag kan åka med dom istället men jag fick inte tag i honom men som tur så hade Andreas bilen och där i satt han så jag hoppade också in så skjusade han dit oss. Super snällt.
När vi väl kom tid var det ganska segt men i slutet blev allt kanon, tills syrran och pojkvännen kom hem och alla stack ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0