times for some stuff

Jag gick upp tio trött efter igår och stack vid halv ett, mellan tiderna så duschade jag och åt frukost och bestämde kläder till modell bilderna som jag skulle ta idag.
Senare åkte vi in och det var jätte kul, en tjej sminkade oss jätte fint och sen så tog hon bilder på oss, hon skulle ha dom på sin hemsida men hon tror att folk kommer att tro att hon har hyrt in modeller för att så som modell, vilket var jätte snällt sagt av henne :D nej men på riktigt så var det skit kul och jag längtar tills jag får se bilderna, jag kanske till och med fixar en header av dom. (äntligen)
Det tog jätte lång tid och vi kom hem vid halv åtta och värmde upp mat från igår och åt medans vi kollade på solsidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0