Thailand; Dag 5

Vi åt en sen frukost vid halv 9 och det stängde vid 10, vilken var väldigt stressigt. Vi hade tänkt åka till en ö som låg 40 minuter med båt men eftersom vi var så sena så struntade i att åka dit och åkte till en annan ö som låg runt hörnan, inte alls långt bort, (poda island). När vi kom dit så såg vi direkt att ön inte var i vår smak, det var hård sand och inga palmer med skugga typ, trä som låg mitt över stranden och syrsor som lät jätte högt när vi solade. Det var massor med sndäckor i sanden i vattnet så det gjorde ont att gå på. Längre ut var det stenar och där fanns det massor med coola fiskar i olika färger som jag såg när jag snorklade (a). Senare åt vi på den enda resturang som fanns vilket var piss dålig, hur dålig service som helt dom hade noll koll, och glömde hela tiden bort vad vi åt även ifall dom skrev upp det. Jag beställde en banan pannkaka som var 3cm tjock... ussh!! Dom var också otrevliga! TIPS ät på båtarna ist.

När vi kom hem duschade jag och sen stack vi och åt på en italiensk resturang och när pappa och Emelie tog en massage så shoppade jag och mamma, jag shoppade lite saker till mina systrar. Jag sprang också runt och letade efter min vita väska jag ville ha men jag hittade den inte! Det började spö regna när vi shoppade... Mycket senare på kvällen träffade jag min ``man´´och hans kompis som frågade om vi ville festa med dom och jag älskar ju att festa men då var jag tvungen att ha Emelie med mig och hon ville inte det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0