Thailand; Dag 4

Efter våranfrukost åkte vi till en ö (Pra Nang beach), det va inte så lång grunt som alla andra ständer typ men det var tidsvatten som gjorde att det blev stennit att bada efter det. Det var alldeles mjuk strand och jag tog en massage, jag gillar ju inte det så där jätte mycket men jag behöver det. Det gjorde så grymt ont och ibland kittlades det. Han knäckte ryggen på mig!! LÄSKIGT! När vi skulle äta lunch fick vi beställa från en båt där dom gjorde maten. Lite mysigt faktiskt! jag tog dom berömda pannkakorna. När vi skulle hem så hade vår båt redan stuckit! så dålig, man betalar inte för att den ska sticka utan oss när det bara var vår båt... Så vi fick ta en annan som var snäll och skjusade oss till en strand och därifrån tog vi en tuktuk till hotellet. Sen tog vi en dopp i poolen, sen så tog jag en dusch vilket gjorde skit ont för jag hade bränt mig, även ifall jag låg i skuggan. Men när någon tog på mig eller när jag gick sved det... Vi fixade oss och sen gick vi till en resturang nära vårt hotell precis vid vattnet, det var väldigt blåsigt där och hur dålig service som helst!!!
SEN SHOPPADE VI!
Hahha träffade en kille som stod vi väskorna och sålde dom, jag ville ju bara ha en vitt väska. Hahha jaa iallafall han ville gifta sig med mig och om vi gjorde det skulle han måla alla väskor vita och jag skulle få dom helt gratis om jag flyttade till Thailand och bodde där med honom. Senare på kvällen så började det spö regna och åska, ni ska bara se hur det regnade det tog två sekunder för mig att få håret genom blött, jag som hade fixat det. Vid elva tog vi en drink på texas long horn (pink lady) dom kan inte ens göra drinkar den smakade sååå ussshh!! Fick se en söt apa också! Och dagen innan hade jag haft mina shorts som modellen är trasiga, nät och väldigt korta men dom hade jag inte den hära kvällen men när jag kom in i en av stånden så frågade killen jag såg dagen innan vart shortsen var och att han ville ha dom och dansa i... hahha dom är så roliga och glada i krabi!

Sis.

Beach.
Jag.
Sis.
Beach.
Det var en person som gick uppe i berget!
Emelie.

Thailänsk shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0