Thailand; Dag 3

Efter frukosten åkte vi till en ö (really beach). Ö´n skulle vara Thailands bästa vilket det säkert var. Jag har ju inte direkt var på alla men den var så grymt bra! Det var jätte mjuk sand hur skön som helst att gå på. Det var thaimassage på stranden men det blev för jobbigt för dom tjatade jätte mycket på att man skulle gå dit... Det fanns massor med bra resturanger och lite små affärer med kläder. När vi låg på stranden så spelade några snygga killar vollyboll som jag stirra (a). Först låg vi på en sidan av stranden men det var stennit och långgrunt i vattnet och andra sidan var det helt tvärt om. Jag tipsar er att INTE ta upp stenarna i vattnet under dom så ligger maneter som bränner er! jag brände mig! Såg en palm på stranden iallafall, vilket jag inte hade tidigare. Det fanns till och med solstolar, man får ju egentligen inte ha det eller parasol på stranden för då får man böta 2000 kroner.
På kvällen gick min familj på ett möte med hotellet för att få reda på alla regler medans jag höll på att fixa mig inför kvällen, det tar ju en sån tid för mig att fixa mig. Fast jag var inte ens klar när dom kom tillbaka.. När vi var klara åkte vi och åt i vårt lilla centrum med tuktuk! Efter det åkte pappa hem till hotellet för att han inte orkade gå i affärer som vi ville, vi gick ner för gatan i fyra timmar och shoppade tills vi tog en tuktuk hem. Jag handlade en klocka , två bekinisar, och ett par solglasögon. Jag fick väldigt ont i bena efter fyra timmar.
Stranden.
Sis.
me.
Sis.
Thaii shopping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0