Stum unge..

Jag kommer ihåg förra gången jag hade tappat rösten, då var jag på en kryssning med min kompis Matilda, där vi dansade och festade med min syster och hennes kompisar, jag träffade en kille som sa att det var farligt att kolla mig i ögonen för jag kunde förföra vem jag ville tydligen, jag skulle gärna ha svarat men jag kunde ju inte ju inte eftersom jag inte hade någon röst, väldigt jobbigt, för han var hel läcker!
Idag när jag vaknade och skulle säga godmorgon till mamma så kom det inga ord från mig, japp jag hade tappat rösten. Jag var ju rätt hes på min tjejmiddag men inte visste jag att jag skulle tappa rösten dagen efter.. Emelie min syster då, ni skulle höra vår lilla pratstund.

Mamma: hon har tappat rösten.
Emelie: hahaha.

Emelie: vad ska du göra ikväll?
Natalie: "Jag gör en sak som betyder inget"
Emelie: skulle du ha gått ut?
Natalie: "Jag nickar"
Emelie: Men du kan inte nu?
Natalie: "Jag nickar nej"
Emelie: För att du har tappat rösten?
Natalie "Nickar"
Emelie: Och du kan inte prata?
Natalie: "Nickar"
Emelie: hahaha!
Vilken retstika! fast bättre än förra gången då hon skällde ut mig och jag inte kunde skälla tillbaka.
Min mamma säger iallafall att det är farligt och att min röst kan förstöras helt om jag går ut och festar ikväll så kommer kommer att stanna inne och ifall jag skulle gå ut får jag inte ens försöka prata utan skriva på lappar, och hur kul är det lixom?? En stum unge kommer på fest.. skojj...
Har iallafall gjort upp alla mina planer ikväll, mys och tråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0