Stan med becca

hejsan!
Efter skolan åkte jag med Rebecca till stan vi skulle kolla efter lite kläder tills på Lördag då vi ska dra på fest. Jag hade ju redan bestämt att köpa min RÖDA JEANS som jag alltid har velat ha, men när jag gick in till typ alla butiker säger alla att dom inte har dom... När jag kommer in till HM säger dom att dom inte heller har röda jeans men dom kommer säkert få in det för att det är så många som frågar efter just det. Det gjorde ju lite att man inte är lika super på att köpa det, jag ville ju ha dom lite för mig själv (a) en egen liten stil. Vi hittade iallafall smycken till becca, och vid fyra skulle vi åka hem men på vägen till tåget så stannade vi och hälsade på en kompis som jag inte har träffat på ganska länge sen, kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0