skönt dag eller vad??

halllooo :)
Först svenska sen så idrott, vi hade vikarie så vi försökte plugga till provet, sen kom min kompis och så snackade vi, han masserade mina ben, skööönt! Efter det hade vi musik men vi sprang ner till matsalen och åt sen så kom vi en kvart försent till musiken, typ första gången för mig, iallafall så läraren blev tjurig för vi sa att vi hade ätit för vi vill ju inte vara hungrig till So provet efter? Spelade iallafall gitarr.. asså jag suger verkligen på det... måste lära mig en låt till på nästa torsdag. När vi hade So provet var vi inte så jätte hungriga för att vi hade ätit innan så det gick ganska bra, G iallafall :). Efter provet gick vi ner och åt lite mer och sen kommer vår lärare och säger att musik läraren har snackat med honom och typ skällde ut honom för att vi kom sen för vi var tvungna att äta innan och han sa att det inte funkar så och han var skit sur.. skyllde på oss och blablabla.. nja jag blev ganska sur då för för det första var det min första gång typ och sen så får han väl skylla sig själv när han lägger proven så när han vet hur det är för oss. Så jag snackade tillbaka, vad ska man göra lixom? vi har ju försökt fixa schemat men det funkar inte så... asså fett irreterande.. Sen hade vi Engelska men jag var färdig med allt och vi hade vikarie så vi satt inne på facebook, as skönt. Egentligen hade vi en jätte skön dag. Slutade vi halv två så jag drog till HC och köpt smink, det som fem minuter sen så åkte jag hem, hallo here I am ;) städade upp allt jag hade slängt på golvet imorse och nu ska jag göra vad? :O sminka mig? det är kul!
kyyyss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0