puuusss

hallo bitches!
Sitter i datasalen med Becca, vi hade det as trevligt tills massa barn om in.. tycker det är sååå jobbigt när dom skriker hela tiden... Jag vet att jag inte bloggade så mycket i går men det var ju så att jag har so prov på torsdag och jag kan inget och har inte haft tid att plugga någonting, men men vad sk man göra?? jag fick inte eller träna för mina föräldrar pga den hära hesa röst grejjen, jag som såg fram emot det, nu får jag vänta en hel vecka igen för på Lördag ska jag till Talin med släckten. Hmmm undra om det kommer bli kul?

Nu berättar vår Engelska lärare vad vi ska göra... booooring, har redan gjort allt det där, snabb va?? jag bytte ju till den långsama gruppen för kanske ett år sedan för att jag inte kom överrens med den andra snabb grupps läraren.. han rev sönder min uppsats. det gillas inte..

back to school.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0