nationella..

vem säger att man måste blogga om sin dag direkt när man kommer hem?
Vi hade iallafall nationella provet idag i kemi.. haha jaa när jag såg provet var det skrattretande. Jag skrev på och låtsades som om jag visste vad jag skrev, jag gissade på alla frågor och skrev det som var rimligt.
Efter en lång stund så hade vi en rast på en och en halv så vi gick ner till Alfreds och tog en sallad och sen så tog vi en latte utomhus i vår vädret! mysigt.
Efter rasten gick vi upp och gjorde andra delen av nationella den gick väl som den gick, orkar inte lägga ner energi på det.
Sista lektionen var dans, den var as rolig jag och Rebecca har kommit på vår dans till vår grupp, (det är bara vi två) haha, ja vi ska vara ***, medans dom andra kanske är bitch och såna saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0