.

vad pinsamt !!!!
Vi åt lunch på 10 minuter sen så tjatade vi på vår So lärare att vi skulle ha våran lektion då istället för efter dansen.. Sen när jag kommer till dansen så var det en tjej som skulle göra en dansintagning så jag behövde inte vara med. Jag kom hem tio över ett och min syster var hemma. Hon smsade mig tidigare och frågade när jag slutade men hon var inte beredd på att jag hade slutat tidigare så när jag kom hem hade hon något hemligt för sig. TUR att jag kom hem då! thihihi don´t tell. Hon hade köpt godis också som jag fick smacka, 2,90 i huddinge då. Imorgon blir det godis. Sen så kom pappa hem och då hade han med sig sin pratikant som han har snackat så mycket bra om. Pinsam... Jag vara alldeles ruffsig i håret av all snö och kollade på disney, haha tönt jag är, fast det fanns faktiskt inget bra på tv, men endå pinsamt. Aja skit samma, nu ska jag plugga lite. Tjaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0