Älskar att komma till skolan

inte för att plugga utan till mina kära kompisar! dom är så grymt gulliga :D, ni skulle bli avensjuka om ni visste hur dom var. puss på er.
Efter skolan åkte jag iallafall hem och började plugga lite smått sen så var det dax för träning, super skönt, har inte tränat på kanske tre veckor.
Nu är jag hemma och ska plugga en kvart sen ska jag sova, så har inte direkt tid att blogga, men imorgon ska jag iallafall till huddinge och köpa lite prylar, får plugga på bussen då.
Tisdag-Hemkunskaps prov
Onsdag-No nationella
Torsdag-Musik inlämning
Plus So prov, Svenska bok att läsa, Svenska redovisning på en annan bok, Spanska prov, och plugga matten(ligger efter 20 sidor tack vare thai)
Men så fort jag får tid ska jag berätta om min resa :D det blir nog första inläggen imorgon.
Förresten vi hade en jätte rolig svenska lektion, det började med att vi kom in och vi hade en vikarie (kille 21 år, snygg) haha fick en blick av rebecca, haha vi tänkte på samma sak, snygging. Och massor med andra med. Han står iallafall bakom Rebecca när hon har vänt sig mot mig och så sa hon "han skulle du passa med" till mig, hmm han stog ju bakom så det var ju lite pinsamt.. Det hände lite mer men det kan man inte skriva man måste leva det.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0