after school.

Dans tjejerna slutade en timma tidigare för vår dans var inställd, guuud vad skööönt!! fast jag håller på att glömma bort den dansen som vi gör. hihi! Så vi slutade efter slöjden typ en och en halv timma sen? så vi drog till Huddinge. Coop säljer ju godis för 2,90:- där så vi stack in och köpte, mums. Köpte ju ganska mycket för jag åt upp Emelies igår så hon får ju äta ikväll av mig ;) Cute! På lunchen så fick vi spy soppa så vi gick ner till alfreds, ovanligt? nej.
Iallafall sen så åkte jag och Hanna hem och ja nu är jag hemma. Det var så mysigt att gå från busshållsplatsen hem, det var alldeles vårigt. Fast jag bor 2 minuter från den, men endå.
study time?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0