thoren business school öppet hus.

skulle ju till brännkyrka men sket i det åkte istället till thoren business school, trodde den skulle vara bra ju..
Jag gick upp vid nio och drog vid halv 11 och var där i en kvart tills jag bestämde mig för att den inte var bra, så envis jag ska vara ibland. Men ärlig vem vill gå i en skola där det inte finns skåp, snygga treor (fanns bara tvåor där, det var nytt och öppnade förra året), skolan är lika stort som typ vår matsal, det finns bara 180 elever och världens konstigaste rektor och det fanns inte ämnen som jag ville ha?. Nej ussh men vi var där i kanske en timma tll jag höll på att somna (ärligt) för det var så trååååkigt! ussh ussh !!!
Nu är jag hemma iallafall och dricker varm oboy !! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0