Mysig dag faktiskt!

oj vilken dålig upd. Idag har jag och dans tjejerna (dansklassen) åkt till estetiska skolan tror jag att den heter, det var teater sång och dans. Det var faktiskt överraskande kul. Vissa dansare var as grymma! Uppträdandet var på
S:T gatan, tror jag, ni vet vid Dramaten. Efter det så åkte Jag och Rebecca hem till mig och tog varm oboy och började plugga till No provet som vi har snart, sen så kom Carin och pluggade med oss, hhaha roliga figurer, har märkt nu att det inte går att plugga med dom, man börjar alltid prata om fester och killar ist, haha! Efter det åkte vi till Alfreds och åt middag, tog en cesar sallad och en vanilj latte, kände att det blev lite för sött och mådde lite illa.. Efter det åkte vi till öppet hus hos Sjödal, det verkar helt okej, kanske ska söka till sam-beteende. Nej men det var den bästa skolan jag har tittat på hittills. Nu har jag iallafall kommit hem och ska plugga lite om ljudet hur det uppstår och så.. nån som vet (?).
Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte så konstigt att det blir för sött när man häller i halva sockerskålen ;) <3

2011-01-26 @ 20:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0