mycket att läsa.

jaha och nu är jag hemma efter en lååååång dag! :) började med att bussen var sen som vanligt (förvånande? nej!) haha jaa iallafall sen så hade vi idrott hahah vi skulle hjula och göra kullerbytter osv. Sen hade vi spanska, vi satt och snackade hela tiden typ tills vi insåg att om man var färdig fick man gå så vi började göra färdigt häftet, sen åt vi och gick ner till Alfreds cafe som har världens godaste vaniljlatte!! tog en kokos boll också, smarigt! sen gick vi upp och hade syslöjd skönt dag eller vadå?? tro mig den är inte ens färdig.. hhaha jaa men vi fick bara ta det lungt och kolla i böcker om slöjd saker. Vi hade egentligen dans efter slöjden men jag hann inte gå på den eftersom jag skulle till Skärholmen till sjukhuset. Ta det lungt inget farligt.
Mina mamma tycker jag dåligt, men när jag kom dit fick jag sitta inne i en insolerad cell hahha läskigt! men när jag kom ut sa hon att jag hade bättre hörsel än normalt?? konstigt.. haha jaa sen gick jag till nästa rum och han sa att jag hör som en prinsessa men hör dom bra?? :) ja jag hade iallafall en bra hörsel, tur det eftersom  jag inte vill gå runt med öronsnäcka... Lyssnar väll inte på det som är ointressant bara.. det trodde han iallafall...
Efter vi hade vart där köpte vi lite grejjor, två böcker till mig, engelska, jag ska tydligen läsa det för vissa klagar på att jag inte kan språket, vilket jag kan tycker jag :). Sen åkte vi till Vivo, dom har ju döpt om det till VI men vem kallar det VI??? ingen, byt tillbaka! vi köpte sallad och dressing och Kyckling!  Ska laga maten idag och jag ville ha kyckling sallad! min är ju sååå super god! hahah igår gjorde jag ju också maten men då klagade dom bara att korvarna var råa inuti och brända utanpå.. och att makaronerna var var överkokta! men jag tyckte det var helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0