just pick one

Fjortis
Wannabe
Bimbo
Bitch
Emo
Plugghäst
Tönt
blatte
Slampa
Normal

Alla döms på utsidan.
Alla blir dömda direkt på bara ett ögonkast.
Det är bara att välja, ni får inte ta normal för det finns inga normala, för det är tråkigt att kalla någon normal och det är roligare att klanka ner på någon tycker ni inte?
Visst är det kul att klaga på hur dom klär sig, hur dom pratar, hur dom har sitt hår, hur dom ser ut, hur dom beter sig. Visst är det kul? för vi har ju inget annat att göra, har vi?
Hahaha jag blir så trött på allt..
Själv blir jag kallad
Fjortis för att jag har kul.
Wannabe för att jag har saker dom andra har.
Bimbo för att jag har blont hår.
Bitch för att jag säger vad jag tycker.
Plugghäst för att jag faktiskt pluggar.
Tönt för att jag skämtar.
Slampa för att jag har shorts och bikini på mig på sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0