igår kväll

Emel kom hem till mig igår så fixade vi oss och sen så skjusade min mamma oss till Hanna, haha vi kom till fel hus först men det ordnade sig. Vi fick jätte god mat där och efterrätt och nacos eller vad det nu heter. Det var super trevligt och vi var väldigt högljuda!! haha jaa det var skit kul! vi skrattade och skrek och hanna blev jätte glad för presenterna ! kul! Jag stack tyvärr väldigt tidigt där ifrån för jag mådde dåligt senare mot kvällen... så min mamma kom och hämtade mig :) gullit av henne. Jag gick typ och la mig direkt och sov super skönt !
Tyvärr hade vi ingen kamera, ingen av oss.. min är ju borta.. hmm... inte bra ! Fast den ligger väl någonstans men har ingen lust att leta för tillfället. Har ju annat för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0