hemma nu!

kom hem, sminkade av mig och ligger nu i sängen och ska kolla på resten av vampire diaries.
Åkte hem till Pontus ju, hans mamma, det var en döö snygg lägenhet dom hade!! jag menar allvar den var riktigt snygg. Sen så gick vi hem till hans pappa och snackade och kollade på film (äcklig/skräck). Sen snackade vi lite till och så. Han fotar ju och han är verkligen super duktig på det! så jag ska vara hans modell det kommer bli skit roligt!
Vi kollade iallafall på halv vampire diaries innan min mamma kom och hämtade mig, hellre skjus än att gå ju.
Och nu ska jag kolla på resten. OM NI INTE VILL LADDA NER SÅ KOLLA PÅ DEN HÄR SIDAN!

Kommentarer
Postat av: Pontus

Tack så mycket haha. :) Ja vi får planera något datum i vår som vi kan göra fotograferingen! ;)

2011-01-30 @ 18:49:12
URL: http://flickr.com/photos/pontusskoglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0