Grattis!

Tjaa ! Är ni pigga?? På något konstigt sätt är jag faktiskt det.. haha jaa asså ni skulle bara veta hur kul vi hade det igår! Vi kom till blablabla och då var alla tjejer där och när Hanna kom så skrek alla Grattis !! hon skrattade och var jätte glad, det var en överrasknings fest och hon hade bindel på sig! sen kom fler och fler in till blablabla och så dansade vi, vet inte hur jag fick all min energi men jag dansade hela tiden ! skit kul! VÄGGEN! Nej men kvällen går inte att beskriva med ord för den var alldeles för roligt för sånt ! Lärde känna många där, haha ja! kulkul! Skulle till stan idag egentligen men nej..
Ska duscha snart, känner mig inte så fräsch efter allt dansande och så luktar mitt hår rök, massor rökte ju på balkongen och jag var ju där ute ganska mycket för det var alldeles vart inomhus!
As kul!

Kommentarer
Postat av: DG

Nice blogg

2011-01-28 @ 11:24:40
URL: http://dergham.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0