filmvärld (?)

jag vaknade och så var det fredag! super skönt, sista dagen till helg. Trodde jag skulle vara trött men jag har faktiskt vart pigg hela dagen, den  har faktiskt vart ganska skön. När jag vaknade gick jag upp och duscha sen så hade mamma gjort frukost till mig så jag hann äntligen att äta frukost för första gången den här veckan, sen så fixade jag mig och drog iväg till bussen, synd så var bussen sen som vanligt men det gjorde inte gör när jag kom fram hade vi inte ens en lektion, synd att man inte fick veta det tidigare men jag hade mysigt iallafall, jag och tjejerna satt och snackade skit länge. Sen hade vi lite lektioner osv. Vi hade jätte god mat idag, för första gången på jag vet inte hur länge?? Vi satt och snackade om allt möjligt, om vad som händer ikväll :) och att jag tydligen lever i en egen lite bubbla, som en film??? hahah jaa jag fattade inte så mycket men något sånt :) men det var tydligen posetivt så tack tror jag.

Våran lärare suger, vi fick reda på att vi har prov om två veckor men inte vad vi ska läsa och annat tjafs...
Efter skolan åkte jag carin och Frida till Stuvsta och gick in på ica för att köpa Ben och Jerrys! På maten sa jag världens tråkigaste komentar, ni vet när man sitter och skrattar för att den var så tråkig? så tråkig var den, Min kompis frågade vilken av dom jag gillade bäst (av ben och jerrys) jag bah Ben, fatta vad tråkig!
Nu är jag iallafall hemma och har precis duschat (igen) och nu ska jag börja packa tills ikväll, vi skulle egentligen ut men vi bestämde oss för att ha en galet mysig kväll hos Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0