.

tjaa! kom hem för ungefär en timma sen? kanske? Igår var det jätte mysigt vi var hemma oss frida i hennes lägenhet som är skit fräsch !! ska flytta dit en dag (A). Vi kollade på alla olika slags filmer, oftast bytte vi efter den hade gått en stund för att den var tråkig. Men menningen var att vi skulle kolla på tjejfilmer och så men det blev lite blandat. Åt ben och jerry´s, min smak var ju så där det finns ju godare??. Senare somnade vi (jag först) sen så vaknade vi att en skit stort pip som bara tjöt, väldigt störande.. undra vad det var?? det slutade ju efter en stund. Vi snackade tjejsnack! älskar det, det är så hilmla kul!
Dagen efter åt vi frukost och fixade/städade från igår. Sen stack jag och tränade men den var inställd?? så det var ju kul, fick åka till Huddinge C osminkad med en hög tofs i håret,  tur som hade jag något att byta om men så jag gick med mjukisbyxor, inte bra men endå bättre än det jag hade innan.
Nu har jag fixat mig iallafall och ska äta snart sen vid sju ska vi dra upp till tåget och dra oss mot sumpan.. Ska bli skit roligt! fest asså.
See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0