det ni har missat

jag säger att jag ska komma tillbaka till bloggen så gör jag inte det?? hhaha konstigt! nej nu ska jag verkligen försöka :). Ibland är det ju kul och blogga? och ibland är det inte det? :)
Det ni har missat...
24/12- JULAFTON!! fick massor med presenter, tex smycken smink, spa, make up store kurs, kläder, macbook, och lite andra små saker. Åt middag hos min mormor och morfar skiit kul faktiskt!! haha jag har en skit roligt släkt ibland!
31/12- NYÅR!! skit kul! åkte till farsta med Rebecca och Carin, träffade massor med roliga folk och dom var super trevliga. haha jaa roliga saker hände ! och snacka om bästa tolvslaget någonsin!
1/1- Träffade mina kompisar från Öland/Kalmar! det gjorde jag mycket det lovet :). Nästa gång är det kanske inte förren i sommar ! sorligt.
Alla andra dagar på lovet har jag träffat kompisar och vart och shoppat ! är skit nöjd med mina köp !
8/1- Blev rånade.. Det började med att vi stack på fest någonstans med den blev nerlagt för typ 5 poliser kom och förstörde allt! sen drog vi till en annan fest som var fett tråkig så vi stack till flempan och skulle träffa några kompisar där men på väg till den festen så träffade vi på ett gäng med 15-20 ***** killar... dom stoppade ner sina händer i våra fickor utan att vi märkte tog min kompis nya mobil! som var en aspen! och hallå dom säljs inte i Sverige igen!!! vi ropade på varenda kille och skulle se fickorna vissa vägrade vissa visade. Vi stack till tåget för att se dom killarna och ena killen vägrade kanske för han hade en kniv i fickan??? han hotade också med att slå oss, eller rättare sagt mig, men jag tog inte det så jätte seriöst. Hörde dagen efter att dom hade misshandlat en tjej som var med oss den kvällen.. stackarn!! jag blir så sur, man gör inte så, har dom ingen uppfostan eller??!
Det är som tur nu polisanmält!
10/1- skolan började. Första dagen.. lite seg så där men kul att träffa alla mina kompisar :P. Tränade också vilket jag inte har gjort sen jag hade lov ! aldrig vart så kul och skönt att träna :) !!
Min nya profil bild på fb! :) ser inte ur som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0