ursäkta

men jag kom hem vid halv två kanske, eller kanske till och med tidigare? hade ingen engelska så jag kom hem lite tidigare, vilket var super härligt, för att inte få så mycket plugg när jag är i Thailand så gjorde jag klart lite nu :), Tur det, men jag har ju annars tolv timmar på planet? Nej men nu är jag färdig som tur, med packningen också tror jag :) dax att göra annat? jo äta! :D Hur har er dag varit?
Ska bli sorgligt att lämna mina kära kompisars i 15 dagar.. undra hur det kommer bli vid skolavslutningen (panik) Nej men jag kommer ju sakna dom, och hoppas att dom kommer ha det jätte kul nu på lovet. Dom får inte glömma att titta på balklänningarna innan dom tar slut, och dom får ha det jätte kul på **** tjejmiddag som jag missar :(. Jag fick ju inte säga hejdå till alla eftersom vi inte hade Engelska med det hade dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0