gårdagen

Det som hade planerats var att jag skulle skynda mig efter skolan på ansiksbehandling men eftersom vår Svenska lärare var sjuk så skippade vi den lektionen vilket gjorde så jag hade två och en halv timma på mig. så jag åkte till stället (vet inte vad det heter) och gick i centrumet för att fördröja tiden, jag gick in på bik bok som har blivit min nya favorit affär! dom har jätte snygga kläder! Köpte ett par jeans, visar en bild sen, har inte fotat dom än. Sen så var det dax för ansiksbehandlingen, som vanligt var det ju jätte skönt i början sen kom pain in the as, och sen kom ansiksmassagen, super mysig. Hon noppade mina ögonbryn också! super snäll.
Efter det så skyndade jag mig för att komma hem och börja fixa mig, jag behöver ju minst två timmar så det var väldigt stressigt eftersom jag bara hade en och en halv. Men sen ringde min kompis och sa att hon blir lite sen, tur för mig, det gjorde du så att jag hann fixa mig. Sen kom Emma och Kevin till mig sen stack alla.
Där vi var var det ju jätte tråkgt i början men sen i slutet var det jätte kul! tills polisen kom.. är jag förvånad(?).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0