.

vaknade och kollade in alla bloggar som jag brukar läsa.
Jag skulle åka och träna idag egentligen men den var inställd så jag var hemma och tog det lungt istället, städade lite eftersom vi ska ha gäster imorgon, det är ju min låtsas födelsedag. Vi kan ju inte fira den när jag egentligen fyller år eftersom jag är i Thai då! längtar. Skulle egentligen packa men dagen gick så fort, har ju inte gjort något specielt ens.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt, mina föräldrar är ju borta och äter middag med några kompisar och jag ville inte komma med så min syster är snäll och åker upp till stuvsta och köper pizza till oss. Sen ska jag kolla på¨massor med filmer och äta ostbågar, super gott!!


Kommentarer
Postat av: Hannah

vilka bloggar läser du? och varför? och vad tycker du om dom personerna?

2011-02-19 @ 19:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0