.

HEJSAN!
visst är jag hemma tidigt? måste ju blogga.. haha driver!
Nej men nu ska jag berätta från början till slutet.
Det började med snöstorm, jag och mamma var på väg till bussen men vår granne stannade upp oss och berättade att bussarna inte gick, men som tur kunde vi få skjus av henne. Tyvärr kunde vi inte åka förbi dagiset, vägen var ju spärrad av en fast körd bil, så vi tog andra vägen som också hindrade vägen vilket betydde att vi var fast! Vi gick ut ur bilen och fick knuffa på den andra för att den ska kunna flytta sig. Efter ett tag fungerade det (tur) så jag fick skjus till OK sen gick jag i typ fem minuter till skolan, bättre det än att sitta på det tåg i två timmar som min kompis gjorde... Skolan var jätte ovärd, hade ingen lektion på första. Matte prov 3/6... No, om kemi!! fattar nada! sen So som var inställd. Sv och No IGEN!!! !!!
När jag slutade hade bussarna fortfarande inte börjat gått så jag ringde morfar och han kom och hämtade upp mig" tur!! vi åkte till Huddinge C och köpte smink till mig och rosor till honom, han skulle på någon middag.
När jag kom hem var jag super stressad hann inte med någonting typ, två timmar med håret och en timma med sminket.. hur seg får man vara?? Efter det så åkte jag till Carin som hade tjejmiddag, vi åt och hade jätte kul men vid nio (kanske) stack vi till nått ställe som jag tydligen redan hade vart på.. oj vilka minnen jag fick när jag var där!! Saknar sommaren/våren. Vi stack till en lägenhet och festade men efter några timmar kom grannen och klagade! ovanligt? NEJ! Hon ringde inte med polisen i allafall skönt det, man börjar ju bli vann att se dom förstöra alla fester, nej men hon hotade med att ringa dom så vi stack hem? jätte tidigt.
Nu ligger jag i sängen och ska äntligen sova!! super skönt!
(bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0