Dagarna ni har missat

1 Februari, Tisdag- Var på kungsberget med klassen. Jag åker ju skidor men ville egentligen åka snowbord fatta vad kul! har gjort det förut och det är as kul, men det blev så att jag åkte skidor. en bild.
4 Februari, Fredag- Feeeest!! åkte till Handeln med vännerna, det var kul där borta men när vi kom hem så blev det jätte tokig. Vi hann inte med bussen så Johan betalade Taxi till oss till handeln, super snällt! När vi var där fanns det inga tåg att ta, cp sl.. som vanligt asså,  Så Hannas pappa var super snäll och hämtade oss stackarn, kom inte hem förren vid tre, as trött, orkade inte ens sminka av mig, hihi gjorde det ju på morgonen därpå. Hatar att sova med smink..  Dagen efter åkte jag och tränade.
5 Februari, Lördag- Träna sen så hem och fixade till på kvällen då massa kom hem till mig och bubblade bubbelpool. Mysigt, fast det var så himla mycket klor så efter typ två timmar gick vi in och kollade på en film om demoner/häxor som har sex så kommer det maskar ur munnen och sånt... (?) haha ingen anning, men den var riktigt dålig.
6 Frebruari, Söndag- På morgonen åkte jag till Gustav och tränade i två timmar, fatta vad jobbigt!! träningsvärk! Sen vid fem åkte jag till mormor och morfar, morfar 72 år. Efter det så åkte jag tillbaka till Gustav och kollade på en film och SOLSIDAN men han Andreas och Sarah. Det var trevligt.
Haft två nationella prov också!! läskigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0