Ser fram emot det!

Jag gick upp klockan sex imorse för att fixa mig, jag brukar egentligen inte det men jag ville vara fin till efter skolan. Jag hade nationella engelska första lektionen, det var jätte lätt men sista halv timmen började jag få panik för jag hade jätte brottom... Jag stack efter provet, egentligen hade jag en lektion till men jag skippade den för att jag skulle till tåget. Först tog jag fel tåg men hoppade av vid älvsjö och hoppade på rätt tåg där jag träffade Emelie. Vi åkte till odengatan där vi skulle prova en klänning, men till vad?? jo jag har inte berättat det tror jag men vi ska gå catwalk på klubb lobby den 29/4. Men när vi var där fick vi en tid på en annan catwalk som vi också ska göra nästa fredag. Det ska bli super kul, och klänningarna vi ska ha på oss kostar över 5000:- så dom är fina!
När jag kom hem låg jag i sängen och vilade, jag var jätte trött men sen så vid fem började min syster som är frisör och make up artist (typ) att sminka mig och fixade mitt hår! det blev jätte fint, ni får en bild snart men ska äta snart så jag ska hjälpa dom men resten så det går fortare för jag ska hem till Rebecca och träffa alla sen så drar vi vidare, om det blir lidingö eller hagsätra det vet vi inte än. Puuuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0