Modell grejj?

oj vad jag fick brotom imorse! snozade jätte länge, kanske 30 minuter sen så kastade jag mig upp ur sängen och skyndade att fixa mig! ni får ingen bild! hhaha gud vad ful jag blev. Men man kan ju inte alltid bli nöjd, kan man? Efter skolan åkte jag och beccis till HC, thihi don´t tell. Det känns som jag skrev det här igår?? haha jaa kanske för att vi gjorde sammas sak idag. Men idag visades resultatet. Fortfarande don´t tell.
När jag var på engelska lektionen så ringde min mobil men jag kunde ju bara svara lite halft efter som jag hade något test prov. Jag ringde upp efter lektionen och det var ett slagt modell jobb som hade ringt. Jag kanske inte har berättat det här för er men jag har massor med modell saker att göra framöver tack vare dom där bilderna, så jag känner att bilderna kanske inte va en så dum grejj att göra. Men i vilket fall som helst så ska jag ringa honom igen för att höra mer detaljer. Kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0