Lördags

Jag tycker jag hann med så himla mycket i lördags!
Jag gick upp klockan nio och var tvungen att städa lite så mamma skulle bli glad, haha det var ju ganska stökigt. Sen började jag att fixa mig och drog vidare till Huddinge C. Jag skulle köpa en mjukisdress men hittar inte, någon som vet vart jag kan köpa någon?? helst rosa eller blå eller röd. röd skulle faktisk vara ganska fint. Iallafall Sen så åt jag Lunch i huddinge med en kompis. Vid två tiden åkte jag in till stan och träffade Matilda. Haha det var ganska komiskt  faktiskt för det var helt oplanerat. Jag hoppade på tåget och ringde matilda för att se om hon var inne, vilket hon var såklart. Hon är ju alltid inne i stan. Vi tog en latte och en bulle medans vi väntade på Tony. När tony kom hade han med sig Philip. VI gick och tog en latte och dom åt. Sen drog Philip. Jag och Matilda åkte hem till Tony sen så åkte vi hem till oss. Gjorde ganska mycket tycker jag.
När jag kom hem så åt jag direkt sen så sminkade jag på mig lite extra, sminket försvinner ju lite. Efter maten drog Jag, Hanna och Matilda till Lidingö. När vi gick från buss hållsplatsen till honom fick vi panik, det kändes som om någon skulle mörda oss. Det värsta var ju att en bit till hans hus så är det skog runt vägen. Och det är kol svart i skogen!! fatta vad läskigt. När vi kom dit satt vi och snackade och åt gooodis! sen gjorde vi lite mera. I slutet kollade vi på skräckfilm. NU ÄR JAG RÄDD FÖR DOCKOR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0