Lördag

jag skipade träningen, kände inte för det direkt. Jag låg hemma istället och tog det lungt, hur skönt som helst. Vid fem tiden började jag att fixa mig tills jag skulle till Linnea där vi träffade alla och det var as kul, vi dansade och ja gjorde allt man brukar att göra. Mycket roligare än festen vi drog till sen. Tydligen stängde dom ner den typ direkt, jag hann bara och hälsa på folket. Sen så skulle vi på en annan fest men det pallade vi inte utan vi gick ill GP. Jag gick men en jätte trevlig kille som gjorde en sak som typ visade hur jag var som person. Kul. Seen så var vi där sen så drog vi hem. Då snackade jag också men en kille som var as trevlig. Älskar trevliga personer.

Kommentarer
Postat av: Danne

Schteeckkk bloggg

2011-04-10 @ 11:50:02
URL: http://twoasians.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0