Fredags kväll..

jag blir både chockad och sur. Nej men på riktigt jag åkte till Rebecca och träffade alla sen så drog vi till hansätra, vi fick vänta på massa bussar och sånt men efter en timma var vi framme, några kommer och möter oss och när vi kommer fram till festen så är det först vi ser en familj som sitter i köket och äter tårta med sina barn, föräldrarna är också fulla. Vi frågade vad det var för något och då sa dom att festen var på över våningen. Jag tog inte av mig jackan ens när jag gick upp. När jag kommer upp så är rummet mindre än mitt egna sov rum och det var proppat med folk, det fanns till och med godis och chips på bordet, fast det är i och för sig gott :).
Vi stack iallafall där i från direkt och åkte hem istället. Jag var ganska sur för jag hade fått ett sms från någon som ja jag ska inte säga något mer...
När jag kom hem gick jag ner till min syster och hennes kompis, som satt fokuserade i filmen tills jag kom, dom var jätte roliga :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0