.

okej, jag vet att jag är sämst på att blogga för tillfället men jag ska försöka.
I måndags så kom jag till skolan minst 45 minuter tidigare än jag skulle.. min klocka gick en timma fel, det var ju estlands tid. (på No´n hade vi saltgurks krig). På kvällen tränade jag.
I tisdags så hade jag hemkunskaps prov, vi fick göra mat, det gick ju faktiskt bra för mig!
Idag då, Det var en ganska lugn dag idag och i slutet av skolan så gick vi till ICA, jag köpte jordgubbar! mums, fast dom är ju inte riktigt som sommar jordgubbar, jag dör för dom! Sen hade vi dans, inte den vanliga tråkiga utan street dance!! det var så himla kul. Min kompis och min kompis pojkvän var med, det var så himla kul. Att se killar dansa, fast jag tycker nästan att dom var bättre än oss, fast det är ju för att det var en killdans och som är ju lixom killar. I vilket fall som helst så har vissa av oss i dans klassen bestämt att vi kanske ska börja på det!! det var ju sååå himla kul! jag kunde ha dragit över tiden för att ha dansat mera, det skulle jag ju inte annars göra. Efter att skolan var slut åkte jag och becca till HC och gjorde vad?? don´t tell. Vissa saker är hemligt. Inte för att det är något speciellt vi gjorde men jag vill inte att någon (jag syftar på en speciell) vet vad vi gjorde ;).
Nu ska jag läsa boken Saknad som vi har tills imorgon, har ju halva kvar och alla 12 frågor om den som jag inte har gjort... :D kyyyysss
Hahaha titta vilken bild jag hittade! Jag och emmi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0