DETROIT GENTLENEN.

Jag gick upp klockan halv sju i morse, hur jobbigt som helst, men jag hoppade in i duschen och tvättade håret, sen så fönade jag det och det har ju såååå lång tid, sen skulle jag locka det och helt plötsligt fick jag brottom till skolan... Jag hann bara att gå på tre lektioner till min farfar var snäll och hämtade upp mig, jag åkte till hammarbysjöstad och gjorde en fotografering för ett företags kläder. Det var ed hardy och christine någonting. Såg en as snygg ed hardy skin jacka för 5000:-. As cool. Jag fick prova kläder som inte ens har kommit ut än i Sverige. Jag fick till och med en tröja som inte ens har kommit ut än. As cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0