vardag...

tjaaa ! jag är på bättre humör just nu, vilket jag inte var på sista lektionen....
idag hade vi skööönaste dagen asså.
Svenska
Idrott(brändboll)
Lunch
hemkunskap(soppa -_- och rabarberpaj)
SO!(någon jävla feg unge sprutade vatten på oss och sen vågade han inte komma ner när vi sa till han att vi skulle snacka med honom!)

efterskolan drog jag till moppeskolan... skola skola och skola... iallafall har nu börjat på C proet och kommer antagligen bli klar nästa vecka, den är det slut provet...

nu håller jag på med någon trååååkigt idrott uppgift som jag ska lämna in imorgon...

ps. det kommer bilder senare men min kära vän Rebecca har min kamera i väskan (jag la den där för att inte glömma den..) och hon är just nu inne i stan...




hahha hittade en jätte gamal bild på mig från 2005!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0