valborg

helt slut !
vad gjorde alla på valborg?
själv så var jag hemma hela kvällen, min syster hade fest så jag var med dom :)
största paniken igår, min kära vän Frida försvann, alla skulle möttas i Stuvsta halv 9 men så sa vissa att dom skulle dra någon annanstans och då försökte jag få tag i frida på mobilen ifall vi skulle med dom, men hon svarade inte, jag lovar attjag ringde typ flera gånger och smsa henne men hon svrade inte, iallafall sen blev jag orolig så jag gick upp till Stuvsta för att se om hon var där och mötte upp Linnea också, men det var hon inte... jag drog iallafall hem igen och var på festen och sen får jag ett sms av jennie klockan 11 typ att frida är hemma, och då försökte jag få tag i henne att hon skulle komma för att hon skulle sova hos mig men hon svarade inte och nu fick jag veta att hon inte vet vart hennes mobil är och att hon är på landet och det inte går att få tag i
henne -_-

(bilder kommer sen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0