svar till frågestunden

vad skulle du ta med dig till en öde ö? högst 2 saker!
Svar: Rep och kniv :)

vad fick dig att börja blogga?

Svar: Jag vet inte riktigt, det är någonting jag brukar tänka på när jag bloggar, men antagligen för att jag gillar att skriva och jag gillar att dela med mig, och jag älskar att lägga ut bilder.

Största dröm?
Svar: att jag träffade en person som jag inte har träffat på skiiiit länge, eller få en större blogg :)
 
Hur många besökare har du dagligen?
Svar: runt 20-39, jag har ju precis börjat blogga så jag hoppas få mer besökare senare :)

din första blogg?
Svar: faktiskt inte, min fjärde eller femte, fast den här kommer nog bli min sista, om jag inte kommer att blogga på den här kommer jag sluta helt.

vad föredrar du? snaggad huligan eller brat med tofs?
Svar: jag är ganska kräsen men jag föredrar båda, det bror på personligheten och om dom ser bra ut!

Hur är din drömkille på både utsidan och insidan?
Svar: Han är biffig, stark och stora händer sen så ska han såklart vara snygg :) insidan är olika, men snäll, omtänksam, överraskande, romantisk osv, så som alla tjejer vill ha det.
Är du oskuld?

Varför jobbar du?
Svar: kul :P

när började du jobba?
Svar: 1 månad men har jobbat två dagar :)

vart jobbar du?
Svar: Zetas trädgård

varför jobbar du just där?
Svar: det är kul där :) heldre jobba ut en varm sommar dag en inne..

vad får du göra på jobbet?
Svar: dra vagnar, flytta kundvagnar, flytta kartonger, vattna blommer och märka priser typ.

Hej hur många år är du ??
Svar: 15 :)

Favorit maträtt?
Svar: oxféle med potatisgratäng

Din favoritfärg?:)<3<3
Svar: alla färgglada och skrikiga färger.

Hoppas du haft en fin söndag såhär långt. Vad ska du göra ikväll? Kram
Svar: sova ! :D 

har du pojkvän? :D
Svar: nej det har jag inte.

hur många kuddar sover du med?
Svar: ehh? 5 :)

hur många matter har du i ditt rum?
Svar: haha två? :P

hur många hårstrån har du i ditt huvud?
Svar: ååh låt mig räkna... ;)

har du några djur?
Svar: en hamster...

vad för djur vill du ha?
Svar: en stor fet hane kanin ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0