love and hugs

sorry every one, jag har ju haft stressigt hela dagen, för det första så jobbade jag och sen kommer jag hem och har 15 på mig till våra gäster kommer... iallafall nu är dom här och vi har precis ätigt förrätten, och jag passade på att smita iväg oss blogga eftersom jag inte kommer hinna ikväll.

Ikväll så ska jag och några kompisar grilla. Skit mysigt ju! bilder och text om det imorgon eller i natt.

Igår så var vi ju på rix fm (jag ve att jag skrev nrj men allt är likadant...) och träffade massa komisar, det va jag, rebecca, matilda, linnea och Carin och senare kom Linnea, och vi haed sällskap av Emma och Alexandra på tåget, men när vi kommer fram så träffade vi på jätte många vi inte hade träffat på skiiit länge kan jag säga, det var skit roligt! vi fick också massa nya kompisar :) det var en lyckade kväll tycker jag, men jag har fortfarande ont i fötterna, dum som jag är går jag i klackar hema kvällen och jaa det gick inte såå bra skiiit ont ju!


bilder från igår.

hahah jag och Matilda





Hahhaa jag!.


I just love Matildas face in this picture !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0