grill

tjaa !
kvällen började med att vi drog till stuvsta och
träffasde nouri, armas och fransisco sen drog
vi till långsjön och skulle grilla, haha självklart
hade ingen med sig tändvätska och självklart
glömde jag sakerna vi skulle grilla :P men det
gick bra några brevid oss gav oss tändväskta, men
efter ett tag gick vi till dom och grillade med dom
eftersom en av dom vi var med kännde en av
dom, men det visade sig att jag hade träffat en
av dom förut (på karate lektionerna) men vi
satt där och snacka, sen stach Carin, Rebecca,
och dom andra killarna och då satt jag och
Matilda kvar med dom andra :P skit trevliga människor! <3

bilderna kanske kommer imorgon, glömde min kamera så vi fotade med Matildas kamera.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0