.

jo jag hade ju tänkt att skriva om igår men jag tror inte jag pallar det... men kan ju säga att vi as garvade på första låten, asså hela vår dansprofil skrattade medans vi dansade, vilket inte var meningen, men man måste ju ha kul!! Andra var skit cool :P

Idag efter skolan åkte jag till moppeskolan och rättade A provet!!  jag fick precis godkännt, man skulle ha 63 och det fick jag !! efter det fortsatte jag med B provet som jag pluggar lite med hemma också. men när jag har gjort det har jag C,D,R,AM kvar och allt ska bli klart om 3  veckor!!!! panik"! ÅKER DIREKT DIT IMORGON BESTÄMMER JAG NU!!

förresten så fick jag en kommentar om att jag skulle ha frågestund? är det värt det eller ska jag vänta tills jag får lite mer besökare?? jag har ju preis börjat blogga.

 




Kommentarer
Postat av: emmahellgren

ha frågestund :)

2010-05-21 @ 19:03:45
URL: http://duluktarfis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0