1/2

Tjaaa :)

igår stack ju vi och bowlade, jag, Jennie, Emel, Olivia och Carin. Jag vann ju såklart första gången, men Carin var nära på... och andra gången vann Jennie. Efter bowlingen stack vi och åt middag, självklart tog jag cheesarsallad. Efter det så stack vi hem till mig och där träffade vi på Emelie och Niklas och hans kompisar och senare kom några mer, iallafall vi började grilla masmelos när Lisa, Rebecca och Matilda kom och senare så skulle Jag, Matilda Rebecca och Olivia bubbla men innan oss hade Emelie och dom bubblat och strömmen hade gått så när vi hoppade i poolen var den inte alls varm och vi visste inte hur vi skulle sätta på den.... senare när alla stack gick vi upp ur bubbel och badade inomhus istället och sen så stack alla hem. Så ja jag gick till Emelie, Niklas, Sunny, och Liman och en annan som jag alltid glömmer bort namnet på.. iallafall så tittade vi på Oc och sen gick jag och sov.




Gick upp halv 10 idag för att jag skulle börja jobba på Zetas trädgård, sen så har jag jobbat där tills nu och under tiden när jag var där ringde mamma mig och sa att det var fel dag jag skulle vara där... -_- dumt dumt dumt. Ja nu är jag ju hemma och vet inte vad jag ska göra... (förresten mina föräldrar kommer hem från öland nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0