shiiiiit !

imorse vaknade jag tio och tänkte gud vad skönt att vara``ledig´´ och äntligen få sola, men när jag tittade ut genom fönstret var det blosigt och monligt, inte precis det skönaste vädret att sola i, så jag gick upp och åt frukost sen drog jag till trafikskolan. Mellan frukosten och trafik skolan kommer min syster upp och klagar på att hennes data är sönder... hon påstod att hon hade lagt ner den på en kudde brevid sängen när hon skulle sova, och när hon vaknade så hade datan fått en spricka i skärmen... men jag vet ju sälj att hon säkert hade gått på den eller nått(så typiskt henne). iallafall hon är en sån som inte kan vara utan internet under två timmar, så då tar hon min data och säger "min data är sönder så jag får din nu." jag lackar ju sönder eftersom det inte är mitt fel att hon tog sönder sin data, och nu ska min data bli hennes likom... hon byter lösenord och namn till Emelie och det var just dom sekunderna mitt huvud blev över hettat, visste fan inte vad jag skulle göra hade just att bara skrika och slå henne men åååååh! det endå man får höra är"vadå du har ju två datorer och nu har jag ju ingen!" lack jag blir, mna saker är ju på den bärbara! but right now i don´t care... eftersom vi kom överens om att vi ska dela på den,(iallafall på sommaren)....

hahhaa älskar såna bilder!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0