today

började tio i elva det var jätte skönt :) sen hade vi engelska och kolla på någon radom film om michel jacksson. sen hade vi lunch men den fick jag skipa så jag kunde prata med peggy om gymnasium första val är ju då Östra nu, den verkar som en jätte bra skola. Sen åkte jag hem höll ju på att svimma men min so lärare stoppade mig innan och jag var tvungen och skriva en utvärdering på so´n. Egentligen skulle jag vart med på dansen den var ju rätt viktig eftersom vi har dansuppvisning imorgon, men jag kan dansen (typ). Nej jag kan inte koncentrera mig på att blogga när jag inte ens kan tänka :) hahah  vet inte ens om texten är bra eller nått...


längtar till nyår !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0