Skärholmen today!

jaha min dag började med att jag damsög.. nu är det ju jul städning typ.. efter det började jag fixa mig för att åka till skärholmen. JAG GÅR ALDRIG UT UTAN ATT VARA SMINKAD ! det är lixom en sak jag har lovat mig själv. Nej men när jag kom till skärholmen kollade jag efter en present till min syster, det var skit svårt!! för det jag hade tänkt köpa var slut i alla affärer så det fick bli en annan sak. Presenten blev jätte fin! ville ha det själv men men.. men jag köpte faktiskt en sak till mig också men jag blev jätte jätte jätte osäker om jag skulle ha svart eller brun vad tycker ni? svart kan man ju ha till allt men brun är lite mer "tjoohoo vad jag ska vara mysig idag".

När jag skulle hem så såg jag bussen stå vid busshålssplatsen så jag sprang och jag skulle ha hunnit men chafför jäveln stängde bussdörren framför mig och då knackade jag på dörren men han bara tittade på mig och köred iväg!! blev såååå jävla sur jag ska fan ringa till Sl och skälla ut dom!! haha fast jag har typ ringt till Sl ett fler tal gånger om förseningar! så jag fick iallafall vänta till nästa buss och nu är jag hemma!


MIN NYA KOFTA! SUPER SKÖÖÖN FRÅN GINATRICOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0