haft en helt underbar dag (typ)

det som fcik mig att börja blogga igen är min underbara dag !! asså shiiiit! jag vill dela med min glädje. Vaknade hel pigg och gick upp fixa mig och bla bla bla.. kom till skolan kvart över tolv gjorde ingenting på alla lektioner, hade knapp någon bild så vi gick och tog en vaniljlatte på alfreds som börjar bli på mitt andra hem ! love it! sen hade vi ingen spanska och då satte vi oss i ljushallen tills någon släppte en stinkbomb i ljushallen. Vi kände den inte först men sen kom den och ja den luktade inte gott så jag gick iväg hmm tror alla gjorde det egentligen. Mitt humör sänktes tyvärr när jag fick väntaa på bussen i ungefär en halv timme i det där fula kalla vädret. MEN när jag kom hem skrev en kompis till mig att han kommer till Stockholm på nyår och där kom mitt fina humör tillbaka! gud vad kul! har någon några planer för nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0