vanilla och honung!

tjaaaabbba !!
idag har skolan var fett seeeeg!! börja runt nio och sluta vid fyra.
Vissa stunder ville man bara döö av uttråkan och vissa var skit roliga...
fattar nada av kemi eller biologi eller vad vi har by the way.

När jag kom hem bestämde jag och Rebecca vad jag skulle ha på mig imorgon, vi har ju klass foto.. det fick jag veta idag?? wtf det säger man ju lååååångt innan. men men vad kan man göra?? jag och några andra i glassen vill ju ha tema men nej nej, våra lärare är bara sååååå tråkiga och säger nejjj...

nu sitter jag iallafall och bloggar, ska fixa lite med so´n också... och dricker mitt kära teee!!
love it! fett gott med vanilla och honung!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0