tsss...

andra dagen i skolan då, och jag är redan trött på den, det var ju inte ens roligt. idag fick vi göra några tråkiga lekar, som inte alls var roligt, jag var fett uttråkad. Sen skulle vi göra någonting med vatten och när jag såg andra göra det var det lixom ett nej för mig, ofta jag vill ha vatten över hela ansiktet??? nej?? när jag kom hem fick jag skjusa min syster till Stuvsta... sen jag fick mitt moppekort har jag fått skjusa henne överallt... sen så kom Linnéa hem till mig och vi snackade och kollade på film, men när hon kom ringer min syster igen och säger att jag måste åka och hämta henne igen för att hon hade spillt kaffelatte på hennes byxor så hon var tvungen att byta... sen så händer inte så mycket förutom heroes maraton! :) lev gött <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0