Knäckt revben!

tjaa och hallåå!!

idag i skolan har vi haft skolfoto, hah jag hatar han som tog fotot!! specielt när han tog ensam fotot! haha jaa jag sa att jag inte ville le med tänderna men han var ju grymt kontig (?) så han blev rolig, han gjorde allt för att se ett leende... vilket han fick :) såg min kompis Rebeccas bild, den blev jätte fin! :) idag hade vi dans också, haha jaa det var bara jag som var på bra humör, eller det var bara jag som pratade! men det var as kul!

hörde att min kompis hade ramlat med moppen när hon var på väg till skolan och ligger nu på sjukhuset...! stackarn :(.

Carin knäckte mitt revben och min armbåge och stoppade in sin udd i mitt finger så att den fasnade! hahahah !!! :)!


bilder !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0